Všeobecné obchodné
podmienky
1. Všeobecné obchodné podmienky
1.1 Prevádzkovateľom
internetového obchodu www.bollesafety.sk a zároveň predávajúcim je
spoločnosť Aventys s.r.o., Karpatské námestie 10A, Bratislava, 831 06, IČO 46
963 570
IČ DPH SK2023680263. Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom
registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 86430/B. (ďalej len predávajúci).
1.2 Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá
akýmkoľvek spôsobom uvedeným v bode 2.1 týchto Obchodných podmienok kontaktuje
predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka, alebo tovaru
ktorý predávajúci nemá zaradený v ponuke.
1.3 Používaním web-stránok internetového obchodu www.bollesafety.sk
vyplnením registrácie dáva kupujúci súhlas s týmito Obchodnými podmienkami a
vyhlasuje, že sa s nimi dôkladne oboznámil.
1.4 Predávajúci si vyhradzuje právo jednostranne meniť tieto
Obchodné podmienky bez upovedomenia kupujúceho. Každá vykonaná zmena bude v
súlade so zákonmi Slovenskej republiky.
1.5 Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových
Obchodných podmienok.
2. Objednávanie tovaru
2.1 Tovar môže
kupujúci objednať prostredníctvom nákupného košíka na web-stránkach
predávajúceho resp. telefonicky na zákazníckom čísle +421 908
497 681
2.2 Odoslaním
objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar
dohodnutú cenu. Kupujúci berie na vedomie, že odoslanie objednávky
predávajúcemu sa kvalifikuje ako návrh na uzavretie kúpnej zmluvy v zmysle §
409 a nasl. Obchodného zákonníka, pričom záväznou súčasťou kúpnej zmluvy sú aj
tieto Obchodné podmienky.
2.3 Odoslanú objednávku potvrdí predávajúci počas pracovných dní do
24 hodín e-mailom alebo telefonicky a zároveň oznámi kupujúcemu dostupnosť a
termín dodania tovaru. Potvrdením objednávky predávajúci akceptuje návrh
kupujúceho na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Všetky potvrdené objednávky sú pre obe
strany záväzné s prihliadnutím na bod 2.7 týchto Obchodných podmienok.
2.4 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny kupujúcim objednaný druh
a množstvo tovaru a to v dohodnutej cene podľa objednávky.
2.5 Zrušenie objednávky je zo strany kupujúceho možné do 24 hodín
od objednania tovaru bez udania dôvodu. Kupujúci môže objednávku zrušiť
telefonicky alebo e-mailom. Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky
potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky e-mailom alebo telefonicky. V
prípade, že už bola suma za objednaný tovar uhradená, predávajúci zašle peniaze
späť na ten istý bankový účet kupujúceho. Peniaze môžu byť vrátené na účet
vedený v mene EUR v ktorejkoľvek banke v Slovenskej republike, prípadne
v mene CZK v ktorejkoľvek banke v Českej republike.
2.6 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je
možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti
uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar alebo iné
riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku
tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne alebo neúplne
uvedené kontaktné údaje, nedostupnosť kupujúceho a podobne).
3. Cena za tovar
3.1 Ceny
uvedené na internetových stránkach www.bollesafety.sk platia pre nákup
produktov prostredníctvom internetového obchodu. Cena platí pre samotný produkt
a neobsahuje žiadne iné služby, dopravné ani žiadne iné náklady pokiaľ to nie
je výslovne uvedené v popise produktu.
3.2 Predávajúci
je platcom DPH.
3.3 Ceny
uvedené na internetových stránkach www.bollesafety.sk sú s DPH.
3.4 Predávajúci
si vyhradzuje právo na zmenu cien bez predchádzajúceho upozornenia. Netýka sa
to objednávok, ktoré sú už potvrdené, resp. v stave „Zaplatená, expeduje sa“.
3.5 K cene za
tovar bude pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa spôsobu a miesta doručenia,
ak jeho cena nepresiahne sumu 60 € s DPH.
3.6 V prípade,
že suma objednávky je nad 60 EUR s DPH je doprava v rámci SR bezplatná.
3.7 Pri platbe na účet (vklad na účet Tatra banky) dodatočný
poplatok za túto hotovostnú operáciu znáša kupujúci podľa platného cenníka Tatra
banky.
3.8 Pri platbe online platobnou bránou BESTERON poplatky znáša
predajca
3.9 Predávajúci umožňuje aj predaj formou dobierky za
príplatok 1,20 eur.
4. Platba za tovar
4.1 Platiť za
tovar môže kupujúci na dobierku alebo prevodom na účet predávajúceho na základe
zálohovej faktúry. Odoslaná objednávka slúži zároveň ako zálohová faktúra,
ktorá bude automaticky zaslaná e-mailom. Túto platbu može kupujúci uskutočniť
nasledovne:
a. objednávky zo Slovenska vkladom na náš účet Tatra banka (poplatky
za vklad podľa cenníkov jednotlivých bánk)
b. objednávky zo Česka výhradne vkladom na náš účet FIO
banka v mene CZK (poplatky za vklad podľa cenníkov jednotlivých bánk)
c. prevodným príkazom alebo vkladom na účet predajcu vedený v SR na
základe potvrdenia objednávky bez poplatku
d. na dobierku. Táto možnosť znamená platbu v hotovosti kuriérovi do
ruky pri prevzatí tovaru, účtujeme poplatok 1,20 eur.
4.2 Všetky
platby pre zákazníka na Slovensku musia byť uskutočnené v mene EUR, pre
zákazníka v Česku v mene CZK
4.3 Daňový
doklad (faktúra) je doručený kupujúcemu mailom, spravidla do 5 pracovných dní
po expedícii. Faktúra - daňový doklad, spĺňa všetky náležitosti a je opatrená právoplatným
podpisom a pečiatkou predávajúceho (elektronický podpis).
5. Dodacie podmienky
5.1 Kupujúci
berie na vedomie, že ponuka tovaru na stránkach www.bollesafety.sk
nepredstavuje aktuálny stav zásob na sklade, ale sortiment, ktorý kupujúcemu
prostredníctvom týchto stránok ponúka.
5.2 Dodacia
doba na tovar v ponuke www.bollesafetysk je nasledovná
a. ak je tovar na sklade a kupujúci
hodnoverne preukáže kúpnu sumu na účet predávajúceho do 16.00 hod.
pracovného dňa, tovar mu môže byť doručený už v nasledovný pracovný deň
kdekoľvek v SR kuriérskou službou GLS. Pre správne doručenie tovaru je
nutné uviesť presnú adresu a telefonický kontakt na mobilný telefón. Doručenie
sa môže uskutočniť kedykoľvek počas pracovného dňa, spravidla medzi 8.00 až
18.00 hod.
b. ak nie je tovar na sklade, resp. svieti
jeho približný dátum naskladnenia, bude predávajúci informovať kupujúceho a
termíne dodania. V prípade niektorých tovarov môže byť dodacia doba aj dlhšia,
o čom je však kupujúci obratom informovaný. Udané termíny sú vždy definované
ako predpokladané dodacie termíny.
5.3 O dodacej
lehote a termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať pri potvrdení
objednávky e-mailom alebo telefonicky. Ak kupujúcemu nevyhovuje oznámená
predĺžená dodacia lehota, má možnosť stornovať objednávku v súlade s bodom 2.5
týchto Obchodných podmienok.
5.4 Tovar je
kupujúcemu odoslaný až po pripísaní peňazí na bankový účet predávajúceho – ak
je dohodnutá platba na základe platby prostredníctvom služby TatraPay, resp.
prevodom cez terminál Besteron, vkladom na účet v hotovosti.
5.5 Súčasťou
dodávky tovaru nie je jeho servis (napr. Inštalácia operačného systému, resp.
antivírusového programu), ak sa kupujúci a predávajúci nehodnú inak.
5,6 Tovar sa stáva vlastníctvom Kupujúceho až po
riadnom pripísaní peňažných prostriedkov na úcet Predávajúceho
6. Doprava
6.1 Predaj a
doručenie tovaru prostredníctvom internetových stránok www.bollesafety.sk je
štandardne vykonávaný v rámci Slovenskej resp. Českej republiky.
6.2 Predávajúci
zabezpečuje dodanie tovaru spôsobom, ktorý si môže kupujúci vybrať pri zadávaní
objednávky:
a. v rámci SR a ČR rozvoz kuriérskou
službou GLS.
b. osobný odber tovaru možný nie je
6.3 Miesto
odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa
považuje dodanie tovaru na určené miesto.
6.4 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný
pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky. V prípade, ak
kupujúci zistí akékoľvek poškodenie zásielky je povinný o tejto skutočnosti
bezodkladne informovať predávajúceho, najneskôr však do 24 hodín odo dňa
doručenia zásielky. Kupujúci je povinný poškodenie zásielky zapísať do
preberacieho dokladu kuriérskej služby. Bez tohto zápisu nebudú neskôr
akceptované žiadne reklamácie týkajúce sa poškodenia zásielky.
6.5 V prípade
doručenia tovaru prepravcom (kuriérom) nie je tovar poistený.
6.6 S tovarom
dodá predávajúci kupujúcemu elektronickú faktúru (daňový doklad), ktorý zároveň
slúži ako dodací a záručný list. Faktúra sa posiela emailom, spravidla do 5
pracovných dní. Tento doklad si môžete uplatniť takisto pri prípadnej
reklamácii tovaru.
6.7 Predávajúci
zodpovedá za tovar až po jeho prevzatí kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý
kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.
6.8 Predávajúci
nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu
zavinené prepravcom.
6.9 Predávajúci
nenesie zodpovednosť za prípadné nedodanie tovaru kupujúcemu, ku ktorému došlo
vinou výrobcu alebo distribútora v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, zrušenia
distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok. V takomto prípade má
kupujúci nárok na vrátenie peňazí v plnej výške.
6.10 Poplatky za
dodanie tovaru do 10 kg sú nasledovné:
7. Záruky a reklamácie
7.1 Vybavovanie
reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a obchodnými
podmienkami predávajúceho.
7.2 Ak výrobca neurčuje inak, záručná doba na ponúkaný tovar v internetovom obchode www.bollesafety.sk je 24 mesiacov, životnosť batériových článkov je 12 mesiacov. Ako záručný list slúži faktúra a dodací list. vzoru formulára pre vrátenie tovaru sa nachádza tu:formular pre vratenie tovaru
7.3 Reklamácie
mechanického poškodenia tovaru, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je
kupujúci povinný uplatniť okamžite po ich odhalení - ihneď pred prvým použitím
výrobku. Neskoršie reklamácie tohto druhu už nie je možné uznať.
7.4 Záruka sa
nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním
(batéria, mechanické poškriabanie zorníka a podobne).
7.5 Záručné
opravy sú vykonávané vlastným servisným strediskom.
Pred samotným zadaním reklamácie si prosím vopred vyžiadajte postup
reklamačného procesu na emailovej adrese obchod@bollesafety.sk.
7.6 V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup
kde kupujúci kontaktuje priamo spol. Aventys, kde mu na základe nákupného
dokladu vykonajú záručnú opravu resp. výmenu tovaru za nový. V prípade, že
tovar vykazuje rovnakú závadu a bol 3-krát opravovaný v rámci záruky, má
kupujúci právo požadovať nový tovar alebo vrátenie plnej sumy. V tomto prípade
bude neodkladne informovať predávajúceho. Nový tovar bude kupujúcemu doručený
priamo zo servisného strediska s novou 24 mesačnou zárukou. Pri vrátení plnej
sumy bude táto poukázaná na účet kupujúceho v rámci ukončenia reklamačného
konania.
7.7 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu
čistý, mechanicky nepoškodený, v primeranom balení tak, aby tovar nemohol byť
poškodený počas prepravy. Pokiaľ to záručné stredisko požaduje, je nutné k
tovaru priložiť kópiu nákupného dokladu alebo tento doklad poslať mailom do
servisného strediska.
7.8 Oprávnená
záručná oprava je bezplatná, kupujúci však znáša náklady spojené s dopravou do
servisného strediska a taktiež späť.
7.9 Kupujúci je povinný skontrolovať správnosť dodaného tovaru,
jeho parametre a vlastnosti a neodkladne informovať o prípadných nesúladoch
predávajúceho. Po vzájomnej dohode je možné nesprávne dodaný tovar vrátiť na
náklady predávajúceho, pokiaľ tovar nebol použitý, tzn. otvorená originálna
krabica resp. nebola porušená ochranná plomba. V opačnom prípade tovar vrátiť
možné nie je.
7.10
Miesto reklamácie. Všetky reklamácie chybného tovaru prebiehajú výhradne cez
servisné stredisko Aventys, ktoré je ako jediné oprávnené vykonávať záručné
opravy.
Adresa je
Chalúpkova
156/19 02204 Čadca tel. +421 908 497 681.
Upozorňujeme
zákazníkov, že zásielky na dobierku nepreberáme !
8. Ochrana osobných údajov
8.1 Všetky
osobné údaje poskytnuté zákazníkom v rámci objednávky tovaru či zákazníckej
registrácie prostredníctvom internetového obchodu asus-shop.sk sú
zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o
ochrane osobných údajov (ďalej ako „ZOOÚ"). K poskytovaniu osobných údajov
dochádza pri odoslaní objednávky alebo registrácii zákazníckeho účtu na stránke
bollesafety.sk v rámci internetovej predajne, a to v rozsahu údajov uvádzaných
vo formulári objednávky či v registračnom formulári.
8.2 Odoslaním
objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva zákazník v súlade so zák. č.
122/2013 Z.z. súhlas predávajúcemu so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním
jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a
súvisiacej komunikácie so zákazníkom, ale aj po úspešnom vybavení objednávky
pre účely plnenia zo zmluvy a vedenie príslušnej evidencie (napr. pri
vybavovaní reklamácií, vedení účtovníctva a pod.), a to až do doby jeho
písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Osobné údaje sú spracované
v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail. Zákazník má právo na
prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných
práv k týmto údajom. Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje
osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou spoločností
zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov odovzdávané
v minimálnom rozsahu potrebnom pre účely doručenia tovaru.
8.3 Vykonaním
registrácie zákazníckeho účtu cez internetový obchod asus-shop.sk, zákazník
súhlasí s tým, aby v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných
údajov predávajúci, prípadne tretia osoba, ako touto spoločnosťou určený
sprostredkovateľ v zmysle citovaného zákona, spracovávala, zhromažďovala a
uchovávala osobné údaje zákazníka poskytnuté zákazníkom pri jeho registrácii.
Zákazník tiež uskutočnením zákazníckej registrácie a/alebo zaškrtnutím súhlasu
so zasielaním noviniek akoukoľvek formou pri odosielaní objednávky, udeľuje
predávajúcemu súhlas so spracovaním a využívaním týchto jeho osobných údajov
pre účely propagačné aj marketingové a s odovzdaním týchto údajov obchodným
partnerom predávajúceho na účely propagácie a marketingu, a súčasne vyslovuje
súhlas s tým, aby predávajúci a prípadne tretie osoby, s ktorými táto
spoločnosť uzatvorila príslušné zmluvné dojednania, posielali zákazníkovi
obchodné oznámenia v elektronickej podobe, v zmysle zák. č 147/2001 Z. z. o
reklame a zák. č. 610/2003 Z. z. o elektronickej komunikácii. Osobné údaje sú
spracovávané v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefón, e-mail.
Zákazník má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu,
vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.
8.4 Predávajúci neposkytuje, nezverejňuje
a nesprístupňuje osobné údaje zákazníkov žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou:
spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje zákazníkov
odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru.
Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je
udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek zdarma odvolať výslovným a
určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou,
telefonicky alebo elektronicky na e-mail obchod@bollesafety.sk. Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov dôjde
zároveň k zrušeniu zákazníckej registrácie.
Zákazník má podľa zák. č. 122/2013 Z.z. v súvislosti so spracovaním osobných
údajov najmä nasledujúce práva:
Zákazník má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho vyžadovať:
a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o ňom spracúvané,
b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v
informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty
bod; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 5 je dotknutá osoba oprávnená
oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,
c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého
získal jeho osobné údaje na spracúvanie,
d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jeho osobných údajov, ktoré sú
predmetom spracúvania,
e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych
osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
f) likvidáciu jeho osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú
predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o
ich vrátenie,
g) likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k
porušeniu zákona,
h) blokovanie jeho osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím
času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu
dotknutej osoby.
Zákazník má právo u predávajúceho na základe písomnej žiadosti namietať
voči:
a) spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú
spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich
likvidáciu,
b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho
marketingu v poštovom styku, alebo
c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely
priameho marketingu.
8.5 Prevádzkovateľ stránky zodpovedná za spracúvania osobných
údajov podľa nariadenia európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679, z 27.
apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom
pohybe takýchto údajov, (ďalej len GDPR)
1. Dotknutá osoba – kupujúci, prevádzkovateľ – prevádzkovateľ internetového
obchodu
2. Zoznam osobných údajov - meno, priezvisko, ulica a číslo, PSČ, mesto, email,
telefónny kontakt, prihlasovacie údaje zákazníka.
3. Účely spracúvania osobných údajov: vystavenie daňového dokladu,
kontaktovanie zákazníka ohľadom objednávky, plnenie zmluvy. Osobné údaje sa
nesmú ďalej spracúvať spôsobom, ktorý nie je zlučiteľný s týmito účelmi.
4. Príjemcovia pošta, kuriér, webhosting.
5. Právny základ spracúvania osobných údajov: a) Spracúvanie osobných údajov
(meno, priezvisko, titul, ulica a číslo, PSČ, mesto) je nevyhnutné podľa
osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika
viazaná. Predovšetkým podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty.
b) Spracúvanie osobných údajov (email, telefónny kontakt, prihlasovacie údaje)
je nevyhnutné na plnenie zmluvy.
6. Doba uchovávania osobných údajov – je do odvolania Vášho súhlasu so
spracovaním osobných údajov uvedených vyššie.
7. Dotknutá osoba dáva súhlasom s obchodnými podmienkami zároveň svoj výslovný
a bezvýhradný súhlas, aby prevádzkovateľ spracúval jej osobné údaje na vyššie
uvedené účely, počas vyššie uvedenej doby a vo vyššie uvedenom rozsahu.
Dotknutá osoba má právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas. Odvolanie súhlasu nemá
vplyv na zákonnosť spracúvania vychádzajúceho zo súhlasu pred jeho odvolaním. Dotknutá
osoba je povinná poskytnúť pravdivé a aktuálne osobné údaje. Práva dotknutej
osoby upravuje kapitola 3 GDPR. Ide napr. o právo podať sťažnosť dozornému
orgánu, o práva namietať proti spracúvaniu, právo požadovať od prevádzkovateľa
prístup k osobným údajom týkajúcim sa dotknutej osoby, právo na opravu alebo
vymazanie alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov, ako aj právo na
prenosnosť údajov.
8.6
Informačná povinnosť prevádzkovateľa :
Aventys s.r.o. Karpatské námestie 10A 83106 Bratislava
Pri realizácii našej práce a povinností získavame Vaše osobné údaje priamo od
Vás,
Pri spracúvaní osobných údajov ste dotknutou osobou, t. j. osobou o ktorej sú
spracúvané osobné údaje, ktoré sa jej týkajú.
Vaše osobné údaje môžeme spracúvať tiež v rámci plnenia povinností ako
zamestnávateľa, ak ste napríklad rodinným príslušníkom zamestnanca alebo jemu
blízkou osobou.
Zásady ochrany osobných údajov
Máme zákonnú povinnosť poskytnúť Vaše osobné údaje pri kontrole, dozornej
činnosti alebo na žiadosť oprávnených orgánov štátu alebo inštitúcií, ak to
vyplýva z osobitných predpisov.
Vaše osobné údaje budú uchovávané bezpečne, v súlade s bezpečnostnou smernicou
a len po dobu nevyhnutnú na splnenie účelu spracúvania. Prístup k Vašim osobným
údajom budú mať výlučne osoby poverené a poučené (prevádzkovateľom) na
spracúvanie osobných údajov, ktoré ich spracúvajú na základe pokynov
prevádzkovateľa, v súlade s bezpečnostnou smernicou prevádzkovateľa.
Vaše osobné údaje budú zálohované. Zo zálohových úložísk budú Vaše osobné údaje
úplne vymazané hneď, ako v súlade s pravidlami zálohovania uvedené bude možné.
Osobné údaje uchovávané na záložných úložiskách slúžia na predchádzanie
bezpečnostným incidentom, najmä narušenia dostupnosti údajov v dôsledku
bezpečnostného incidentu.
Na základe čoho budú Vaše údaje spracúvané?
Vaše osobné údaje budú spracúvané na základe osobitných právnych predpisov a
účelov, ktoré sú stanovené prevádzkovateľom.
Tieto sú jednotlivo uvedené v Informácií o účeloch spracúvania.
Kto sú príjemcovia Vašich osobných údajov?
Kategória príjemcov:
• orgány štátnej správy a verejnej moci
Budú Vaše osobné údaje poskytnuté mimo Európskej únie?
Prenos osobných údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie sa
neuskutočňuje.
Budú Vaše údaje použité na automatizované individuálne rozhodovanie?
Osobné údaje nebudú použité na automatizované individuálne rozhodovanie vrátane
profilovania.
Ako dlho budú Vaše osobné údaje uchovávane?
Na uchovávanie osobných údajov, ktoré o Vás spracúvame sa vzťahuje zákon č.
395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach
Pre podrobnejšie informácie o účeloch spracúvania vašich osobných údajov,
právnych základoch a dobe uchovávania prosím kontaktuje prevádzkovateľa.
Aké máte práva?
Odvolať súhlas - v prípadoch, kedy Vaše osobné údaje spracúvame na základe
Vášho súhlasu, máte právo tento súhlas kedykoľvek odvolať. Súhlas môžete
odvolať elektronicky, na adrese zodpovednej osoby, písomne, oznámením o
odvolaní súhlasu alebo osobne v úrade. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na
zákonnosť spracúvania osobných údajov, ktoré sme na jeho základe o Vás
spracúvali.
Právo na prístup - máte právo na poskytnutie kópie osobných údajov, ktoré o Vás
máme k dispozícii, ako aj na informácie o tom, ako Vaše osobné údaje používame.
Vo väčšine prípadov Vám budú Vaše osobné údaje poskytnuté v písomnej listinnej
forme, pokiaľ nepožadujete iný spôsob ich poskytnutia. Ak ste o poskytnutie
týchto informácií požiadali elektronickými prostriedkami, budú Vám poskytnuté
elektronicky, ak to bude technicky možné.
Právo na opravu - prijímame primerané opatrenia, aby sme zabezpečili presnosť,
úplnosť a aktuálnosť informácií, ktoré o Vás máme k dispozícii. Ak si myslíte,
že údaje, ktorými disponujeme sú nepresné, neúplné alebo neaktuálne, prosím,
neváhajte nás požiadať, aby sme tieto informácie upravili, aktualizovali alebo
doplnili.
Právo na výmaz (na zabudnutie) - máte právo nás požiadať o vymazanie Vašich
osobných údajov, napríklad v prípade, ak osobné údaje, ktoré sme o Vás získali,
už viac nie sú potrebné na naplnenie pôvodného účelu spracúvania. Vaše právo je
však potrebné posúdiť z pohľadu všetkých relevantných okolností. Napríklad,
môžeme mať určité právne a regulačné povinnosti, čo znamená, že nebudeme môcť
Vašej žiadosti vyhovieť.
Právo na obmedzenie spracúvania - za určitých okolností ste oprávnený nás
požiadať, aby sme prestali používať Vaše osobné údaje. Ide napríklad o prípady,
keď si myslíte, že osobné údaje, ktoré o Vás máme, môžu byť nepresné alebo keď
si myslíte, že už Vaše osobné údaje nepotrebujeme využívať.
Právo na prenosnosť údajov - za určitých okolností máte právo požiadať nás o
prenos osobných údajov, ktoré ste nám poskytli, na inú tretiu stranu podľa
Vášho výberu. Právo na prenosnosť sa však týka len osobných údajov, ktoré sme
od Vás získali na základe súhlasu alebo na základe zmluvy, ktorej ste jednou zo
zmluvných strán.
Právo namietať - máte právo namietať voči spracúvaniu údajov, ktoré je založené
na našich legitímnych oprávnených záujmoch. V prípade, ak nemáme presvedčivý
legitímny oprávnený dôvod na spracúvanie a Vy podáte námietku, nebudeme Vaše
osobné údaje ďalej spracúvať.
Právo podať návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov - ak sa
domnievate, že Vaše osobné údaje spracúvane nespravodlivo alebo nezákonne,
môžete podať sťažnosť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných
údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27; tel. číslo:
+421 /2/ 3231 3214; mail: statny.dozor@pdp.gov.sk, https://dataprotection.gov.sk. V prípade podania návrhu
elektronickou formou je potrebné, aby spĺňal náležitosti podľa § 19 ods. 1
zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní.
9. Ďalšie ustanovenia
9.1 Predávajúci
a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom
elektronickej pošty (e-mail) a internetovej siete (www), ako platnú a záväznú
pre obe zmluvné strany.
9.2 Ďalšie
vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými
ustanoveniami Obchodného zákonníka.
9.3 Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné nepresnosti v
špecifikácii produktov, ktoré sú uvedené v popise. Kupujúci si môže presné
parametre overiť na korporátnych stránkach asus.com, prípadne sa na špecifickú
vlastnosť produktu informovať mailom alebo telefonicky.
10. Poučenie o právach
kupujúceho pri nákupe cez internet
MOŽNOSŤ ODSTÚPENIA OD ZMLUVY
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a
zásielkovom predaji (zákon č. 102/2004 Z. z.) má kupujúci právo od takto
uzatvorenej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa
prevzatia tovaru alebo od uzatvorenia zmluvy o poskytnutí služby. Toto právo má
kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu
vyzdvihol osobne priamo u predávajúceho. Toto neplatí pri nákupe na IČO.
OD KTORÝCH ZMLÚV NEMÔŽETE ODSTÚPIŤ
Ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú inak, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od
zmluvy, ktorej predmetom sú:
AKO ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY
V súlade so zákonom má kupujúci (spotrebiteľ) právo odstúpiť od zmluvy
do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak sa kupujúci rozhodne pre
odstúpenie v tejto lehote, je potrebné dodržať nižšie uvedené podmienky:
- okamžite kontaktovať predávajúceho so žiadosťou o odstúpenie
od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a číslom účtu či adresou
pre vrátenie peňazí.
- ak bol tovar dodaný a kupujúci (spotrebiteľ) ho prevzal,
vrátenie je možné uskutočniť za nasledujúcich podmienok:
11. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
Spotrebiteľ môže využiť tento inštitút podľa
zákona 391/2015Z.z. o alternatívnom riešení sporov (ARS). Zoznam subjektov
alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov:
https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
16.11.2021
Aventys s.r.o.
Aventys sro
autorizovaný dovozce Bollé safety pro ČR & SR
Karpatské náměstí 10A
831 06 Bratislava
tel. +421 911 622 118
email: obchod@bollesafety.sk
web:
IČO: 46963570
DIČ: 2023680263
IČ DPH: SK2023680263